Pagina's

zondag 16 november 2014

Drukte.

Hoi iedereen,
Zo, dat is lang geleden, een persoonlijke post van mij. Sowieso, een andere post dan een ROOM for thought of een cellblockmango video. En dat is eigenlijk precies waarom ik dit schrijf. Zoals jullie waarschijnlijk wel hebben gemerkt, heb ik de laatste tijd geen andere posts gemaakt dan die twee. In deze post ga ik even wat dingen van me af schrijven en wat dingen uitleggen.


Het universiteitsleven is druk. Ik mag dan weinig contacturen hebben, ik heb wel om de drie weken een tentamen, elke week een opdracht, tussendoor belangrijke essays en dan moet ik voor al die dingen enorm veel lezen. Daarbij volg ik elke donderdag, na mijn werkgroep van 9 tot 11 ook nog een montagecursus tot half 5. Ik heb het gewoon erg druk.

Ik heb net tijd (en energie) om elke week een video te posten voor cellblockmango en om de twee weken een ROOM for thought online te zetten. Natuurlijk doe ik ook wel andere dingen, en ik heb ook wel vrije tijd, maar die spendeer ik dan sneller met vrienden of door gewoon lekker te chillen.

Ik heb wel inspiratie voor mijn blog en YT, vooral voor YT dan. Ik kan de ideeën alleen niet uitvoeren omdat ik daar geen tijd voor heb. En daarom komt er ook een verandering in het schema van cellblockmango. Zoals jullie weten, posten wij elke dinsdag een video. Dit gaan wij nu terugdringen naar om de week op dinsdag een video. Zo heb ik meer tijd om ook zelf video's en blogposts te maken. Zodra ik weer meer tijd heb, zullen er misschien wel weer meer video's komen. Maar dat kan ik niet beloven.

GOED, dat was wat ik even wilde zeggen.

Hoe is het met jullie?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten