Pagina's

woensdag 31 december 2014

Mijn hoogtepunten van 2014

Deze afbeelding heb ik verwijderd omdat ik de rechten niet in mijn bezit heb.

Hoi iedereen,
Holy moly, het is de laatste dag van 2014. Wat was dit een enorm bewogen jaar, echt hoor. Vorig jaar schreef ik een terug- (klik) en vooruitblik (klik) en dit jaar doe ik het weer. Dit was het jaar waarin ik 17 jaar werd en waarin mijn hele dagelijks leven is veranderd. Kijk mee met mijn hoogtepunten van het afgelopen jaar!

Ik ga dit in een paar 'categorieën' doen, zodat er een beetje structuur in komt, haha.

Deze afbeeldingen heb ik verwijderd omdat ik de rechten niet in mijn bezit heb.

School/uni
Jaja, in 2014 kwam mijn examenjaar tot einde en moest ik een vervolgstudie gaan doen. Dit ging niet zonder slag of stoot, want allereerst moest ik een toelating maken voor de filmacademie (richting montage). Ik heb in 2014 mijn eerste korte film gemaakt en ik heb er enorm veel van geleerd. Zoals jullie waarschijnlijk wel weten ben ik uiteindelijk niet toegelaten, heel jammer. Maar goed, ik heb zo veel geleerd dus het was het helemaal waar.

En toen ben ik 'natuurlijk' geslaagd voor mijn vwo! Het voelt echt als een jaar geleden, maar het was toch echt in juni dit jaar. Ik weet niet wat ik hier nog meer over moet zeggen, behalve dat het ik het Vathorst College eigenlijk wel mis! Al mijn lieve vrienden, haha. Maar hey, het is me gelukt!

En dan? Geen filmacademie, wat dan wel? In 2014 ben ik gestart met de studie Media en Cultuur aan de Universiteit van Amsterdam! Ik ben erg blij dat ik ben gestart met deze WO studie en tot nu toe gaat het ook erg goed! Ik haal tot nu toe al mijn vakken met prima cijfers, dus yay.


Vakanties
2014 was ook het jaar van vakanties met vrienden! Als eerst ging ik in mei/juni naar Rome voor examenreis met Annika, Suzanne en Démi. Dat was nog eens leuk, echt een enorm hoogtepunt. Ik mis het! Klik hier voor de vlog ervan.

Daarna ging ik, natuurlijk, met Cynthia naar Londen! En ook dat was ge-wel-dig. Jullie hebben er genoeg over gehoord, waarschijnlijk. Klik hier voor de eerste vlog ervan.

Last, but not least ging ik weer met de meeste van mijn close vrienden (niet allemaal, helaas) naar Limburg! Dit keer was het Brunssum en alweer was het awesome. Ik hooopppp dat we dit jaar weer gaan, maar we'll see.


Concerten
Alweer ging ik in 2014 naar een boel concerten. Op 20 januari begon het met Maroon 5 (Ziggo Dome), waar ik met Cynthia heen ging. Helaas zagen we het niet super goed, maar het was wel tof!

Op 8 maart ging ik met mijn moeder en Suzanne naar Fall Out Boy (HMH) en dat was ook heel vet, ook al zag ik wel echt vrijwel niks, haha.

Daarna kwam het beste concert waar ik denk ooit ben geweest, namelijk Panic! At The Disco (013) met Suzanne en Cynthia op 28 april. Dat concert was echt awe-some. Zo intiem, zo geweldig, echt, holy shit. Heb ook nog nooit zo veel 'heimwee' gehad naar een concert. Please come again, P!ATD.

Toen kwam Pinkpop 2014! Dit keer ging ik met weer met Sanne en Suzanne en gingen Démi, Laurens en Milan met ons mee. Op Pinkpop zagen we een boel mensen, mijn favoriet was waarschijnlijk Bastille... of Ed Sheeran... of IDK BRO. Het enige jammere was dat ik enorm was verbrand...

Als laatste ging ik samen met Emma-Lee en Suzanne (ja, ik ga vrijwel altijd met Suzanne naar een concert, lol) op 24 september naar LADY GAGA (Ziggo Dome). Dit concert komt zeeeeer dichtbij P!ATD op mijn lijst van favoriete concerten ooit, omdat we geweldige plekken hadden en ze zo enorm dichtbij kwam.

OH en ik ging naar Appelpop. Dat was ook tof. Hahaha.


Overig
Dan zijn er nog twee dingen die niet in een categorie passen. First, startte ik in april samen met Cynthia het YouTube kanaal cellblockmango! Hier hebben jullie genoeg over gehoord, haha. Het leukste daaraan vond ik dat ik erdoor veel leuke herinneringen over Londen heb vast kunnen leggen.

En als laatste begon ik in augustus met autorijlessen en haalde ik vorige week mijn autotheorie. Best exciting, natuurlijk!

Wauw. Wat een jaar was 2014. Ik kan er niet genoeg over zeggen. Op naar 2015!

Hoe was jullie 2014?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten