Pagina's

maandag 22 december 2014

ROOM for thought december #2


Hoi iedereen,
Vandaag weer de twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week op zondag laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

Jeetje, deze week was ik wel erg slecht bezig. Ik heb maar 11 foto's voor jullie! Pffft. En dan ben ik ook nog eens laat. Sorry!

maandag 8 december 2014, 17:24
Wat een verassing. Ik zat in de trein!

dinsdag 9 december 2014, 16:52
Kaarsjes en thee! <3 Het is er echt het weer voor. Ik houd ervan!

woensdag 10 december 2014, 11:28
Het Eemplein! Ik ging naar de bieb om aan mijn essay te werken die ik de maandag erna moest inleveren (ik heb een 7,5 gehaald, yay!)

donderdag 11 december 2014, 19:03
Met Sinterklaas keek ik met mijn moeder de eerste aflevering van Sherlock en ik had de smaak te pakken! Dus ging ik Sherlock kijken. Leuk!

zaterdag 13 december 2014, 13:19
Tijd om mijn essay af te maken! Ik deed een platformanalyse over Airbnb.

zondag 14 december 2014, 13:20
Maandag begon mijn tentamenweek, maar ik voelde me zondag niet helemaal geweldig, dus keek ik het laatste hoorcollege in bed. Met Amy, hihi. Lief poesje.

maandag 15 december 2014, 14:35
Maandag had ik een beetje een rotdag. Ik had om 9:00 een tentamen en moest om 15:00 mijn essay ingeleverd hebben. Ik versliep me, waardoor ik maar 20 minuten had voordat ik weg moest. Door alle haast vergat ik mijn essay... Jup. Toen moest ik na het tentamen helemaal terug naar Amersfoort om mijn essay op te halen en daarna weer terug naar Amsterdam om hem in te leveren. Ik stond veel te wachten. :( Uiteindelijk is alles goed gekomen, gelukkig maar.

dinsdag 16 december 2014, 17:06
SJORS IS THUIS! Eerder (veel eerder zelfs) dan verwacht, maar hij is weer terug uit Nieuw-Zeeland. En hij was heel, heel erg moe. Maar yay.

woensdag 17 december 2014, 10:11
Na mijn laatste tentamen ging ik Amsterdam in om kerstinkopen te doen. Hier zat ik in de metro. Ik heb de dag gevlogd, dus die video hebben jullie nog van me te goed.

vrijdag 19 december 2014, 20:51
Vrijdag ging ik naar de Primark en kocht ik deze leuke top met kraagje. Beetje lelijke foto, maar oke, hahaha. Ik zat niet op te letten. Morgen komt er een shoplog online!

zaterdag 20 december 2014, 10:52
Ik at mijn ontbijt op de bank en keek Tommy Teleshopping, haha. De Magic Bullet is mijn favoriet van allemaal, denk ik. Het is gewoon grappig, haha.

Nogmaals sorry voor de lack of photos en dat hij pas zo laat was. Ik vierde gisteren Sinterkerst met vrienden en had het de hele dag druk met allemaal voorbereidingen. Ik had dus geen tijd om de post te maken (daarnaast wilde ik de foto van gisteren maken tijdens Sinterkerst, maar dacht er pas aan toen het al 12 uur was geweest...).

Dat waren mijn twee weken! De aankomende twee weken staan in het teken van VAKANTIE!!!!!!!!!! Met Kerst en Oud&Nieuw natuurlijk. Oh, en vandaag en morgen heb ik mijn auto theoriecursus, dus hopelijk haal ik morgen mijn theorie! Ik heb er super veel zin in.


Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten