Pagina's

zondag 26 april 2015

ROOM for thought april #2


Hoi iedereen,
Vandaag weer de twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week op zondag laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

Helaas deed deze week mijn telefoon heel raar (niks deed het), waardoor ik hem naar de fabrieksinstellingen moest resetten en er een oude back-up op moest zetten. Hierdoor ben ik twee foto's kwijtgeraakt en heb ik daarom maar 12 foto's voor jullie. Sorry!

maandag 13 april 2015, 13:50
Ik maakte twee weken geleden de ROOM for thought een beetje laat, op maandag.

dinsdag 14 april 2015, 13:27
Het was lekker weer buiten dus ik ging buiten teksten lezen. Wel een beetje jammer dat de wind precies op het moment van de foto mijn blaadje omblies.

vrijdag 17 april 2015, 10:38
Ja, wat moet ik hier over zeggen? Het was ochtend en ik had mijn pyjamabroek nog aan. Oh ja, hier had ik dus mijn telefoon gereset.

zaterdag 18 april 2015, 18:13
Ik ben laatst begonnen aan Fargo, een serie op Netflix. Erg goed!

zondag 19 april 2015, 15:41
Ik had een beetje een muh-dag, maar ik kon wel even buiten zitten. De zon scheen door de tafel op mijn broek en maakte zo een leuk patroontje.

maandag 20 april 2015, 10:02
Hoorcollege!

dinsdag 21 april 2015, 16:57
Deze week hadden Anneloes, Isa, Démi en ik een 'leer-/studeerkamp'. Of nou ja, het zou de hele week duren, maar ik bleef alleen maandag op dinsdag. Hier had ik toevallig even pauze.

woensdag 22 april 2015, 12:30
Ik dronk een smoothie en keek Leesha Vlogs voordat ik naar werk moest.

donderdag 23 april 2015, 10:57
Wow, hier werk ik ook al! Het was erg rustig, bijna alle bakken waren leeg.

vrijdag 24 april 2015, 15:02
Hier liep ik door Amsterdam. Jaja. Maar, ik heb deze dag 'geplogd' en de plog komt morgen online! Dus meer over afgelopen vrijdag kunnen jullie morgen zien :)

zaterdag 25 april 2015, 13:50
Hier was ik aan het studeren. Dat is mijn leven.

zondag 26 april 2015, 12:31
Wow, hier ben ik ook aan het studeren. Wat leuk zeg omg.

Dat waren mijn twee weken! De aankomende twee weken staan in het teken van een heleboel deadlines, uitslag filmacademie (denk ik??) én aan het einde (precies over twee weken) mijn 18e verjaardag!!!!

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten