Pagina's

maandag 11 mei 2015

ROOM for thought mei #1


Hoi iedereen,
Vandaag weer de twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week op zondag laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

Jaaaaa, veertien foto's deze week! Ik plaats hem dit keer op maandag, omdat ik gisteren te druk was met het vieren van mijn verjaardag om de post te maken. Sorry daarvoor!

maandag 27 april 2015, 17:19
Mijn broer is bezig met een gitaarschool opzetten, en aangezien ik wat betere Photoshop-skills heb dan hij, hielp ik hem met het logo.

dinsdag 28 april 2015, 16:11
Helaas, ik moest naar de tandarts. :( Gelukkig was alles oké!

woensdag 29 april 2015, 19:29
Mijn moeder en ik waren een tijdje geleden begonnen aan Harry Potter and the Half-Blood Prince, maar we hadden hem nog niet afgekeken. Dat deden we nu dus maar.

donderdag 30 april 2015, 09:15
Ontbijt!

vrijdag 1 mei 2015, 14:27
De maand mei begon voor mij erg goed: ik hoorde dat ik was toegelaten! Om het te vieren kocht ik chocolade en in de trein terug naar huis (ik zat in de UB aan een take home tentamen te werken) las ik Harry Potter.

zaterdag 2 mei 2015, 21:24
Om te vieren dat ik was aangenomen, ging ik met Cynthia sushi eten bij SushiToday. Daarna hadden we beide enorm trek in muntthee, dus we kochten wat bij de AH en dronken we heerlijke muntthee bij Cynthia thuis.

zondag 3 mei 2015, 14:03
Ik las een tekst over esthetiek, want dat moest. Jup.

maandag 4 mei 2015, 14:48
Dodenherdenking, en ik moest vrijwel de hele dag studeren. Gelukkig lag er een bolletje poes (het is Amy) op mijn bed waarmee ik zo nu en dan mee kon knuffelen. Liefde <3

dinsdag 5 mei 2015, 17:26
Bevrijdingsdag vierde ik eigenlijk niet. Ik moest eerst weer een opdracht afmaken, en daarna bracht ik mijn tassen vol met oude kleding naar de H&M, want dan krijg je deze leuke kortingsbonnen! Wat ik niet wist, was dat je maar 2 volle zakken per keer mocht inleveren. Ik had er 4. Ik mocht ze wel allemaal inleveren, maar ik kreeg maar drie bonnetjes. Ach ja.

woensdag 6 mei 2015, 11:49
Lemon op mijn bank! <3

donderdag 7 mei 2015, 19:10
Mijn inschrijving voor de filmacademie is nog niet helemaal rond, en dus kreeg ik een heleboel formulieren en informatiebrochures op de post.

vrijdag 8 mei 2015, 12:54
Na werkgroep ging ik met de Duitse trein terug naar huis.

zaterdag 9 mei 2015, 16:09
Boodschappen doen. Heel veel boodschappen. Waarom?

zondag 10 mei 2015, 15:31
Omdat ik gisteren jarig was!! Er kwam natuurlijk bezoek (opa's en oma's vooral) en we moesten natuurlijk taarten bakken. En oké, er moesten sowieso boodschappen gedaan worden gisteren haha. Mijn dag was heel, heel, heeeeel erg leuk! En omdat ik achttien werd, moest dat natuurlijk wel gevierd worden met een wijntje.

Dat waren mijn twee weken! De aankomende twee weken staan in het teken van mijn 'verjaardagsverrassingstrip' met mijn vader (ik ga vloggen!), een alumni diner op mijn oude middelbare school en keihard werken aan mijn onderzoek.

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten