Pagina's

dinsdag 7 juli 2015

ROOM for thought juni/juli #1


Hoi iedereen,
Vandaag weer de twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week op zondag (of later als het niet lukt) laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

Deze week heb ik per ongeluk een notificatie, dus 13 foto's deze week. En op dinsdag... oeps.

maandag 22 juni 2015, 14:49
Ik was de hele dag aan het chillen, dus ik nam deze random foto haha.

dinsdag 23 juni 2015, 15:26
Ik maakte een planner à la Beautygloss en probeerde een beetje vooruit te plannen. Het lukt nog niet helemaal elke week, maar ik probeer het!

woensdag 24 juni 2015, 20:10
Yes, ik heb een fles met een filter erin! Hurray!

vrijdag 26 juni 2015, 15:09
Yayyy het was de diplomauitreiking van 6VWO van het Vathorst College! Mijn vriend(inn)en Anneloes, Aron en Isa (en nog anderen) deden dit jaar examen en dus ging ik naar de diplomauitreiking. Was fun.

zaterdag 27 juni 2015, 22:25
Suzanne gaf haar feestje en Anne-Rixt en Milan hadden een verhitte discussie.

zondag 28 juni 2015, 16:36
Démi mocht een dagje in een ouderwetste Volkswagen Eend rijden en ik mocht een rondje mee. Was heel cool.

maandag 29 juni 2015, 14:44
Ik begon met sense8, een nieuwe serie op Netflix. Ik heb het al uitgekeken in de tussentijd... Hihi.

dinsdag 30 juni 2015, 21:10
Lekker barbecueën! Yay!

woensdag 1 juli 2015, 11:09
EFTELING! JAAAA!

donderdag 2 juli 2015, 22:36
Een paar vrouwelijke Minecraft YouTubers lanceerden een nieuwe serie: UHshe. En ik vind het geweldig.

vrijdag 3 juli 2015, 20:00
Ik ging bij mijn broer eten en we aten heerlijke risotto! Daarna praatten we nog heel lang gezellig. Was leuk!

zaterdag 4 juli 2015, 22:54
Mijn hele leuke pyjama van de Primark met "Donut disturb: midnight snacking in progress...".

zondag 5 juli 2015, 17:03
Ik was helaas ziek en keek de hele dag Bones. Hoera!

Dat waren mijn twee weken! De komende weken staan in het teken van werken voor Iddink en daarna op vakantie naar Lille, yay!

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten