Pagina's

donderdag 6 augustus 2015

ROOM for thought juli #3


Hoi iedereen,
Vandaag weer de twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week op maandag laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

Jongens, jullie mogen me allemaal slaan (niet te hard, haha). Ik ben drie (!!) dagen te laat en ik heb maar 12 foto's. Maar, de ROOM for thought is er!

maandag 20 juli 2015, 13:16
Ja, ik deed niet veel interessants op deze dag dus maakte ik maar weer een mooie selfie in de spiegel.

dinsdag 21 juli 2015, 16:04
Aan het werk!

woensdag 22 juli 2015, 22:57
Jaaaaaa, ik sprak weer af met Anne-Rixt! We gingen eerst naar Inside Out in de bios, en daarna gingen we lekker muntthee drinken op een terrasje. Het was super gezellig!

donderdag 23 juli 2015, 18:27
Na het werk maakte mijn moeder een heerlijke Pimm's voor me. Het perfecte zomerdrankje!

vrijdag 24 juli 2015, 10:54
Ik was ambitieus en ging 's ochtends sporten.

zaterdag 25 juli 2015, 19:08
Ik keek met mijn moeder een film en maakte een heerlijke nectarine milkshake! Zo. Lekker.

zondag 26 juli 2015, 15:42
We gingen naar Brabant naar mijn opa en oma's, en ik dronk een lekkere macchiato bij mijn oma.

maandag  27 juli 2015, 22:13
Eindelijk gingen Kimberley en ik, met een jaar vertraging, goede citroen madeleines bakken! En ze waren heeeeeel erg goed gelukt. Yum!

dinsdag 28 juli 2015, 15:48
Ik vloog deze dag heen en weer, onder andere naar de opticien. En ik moet al een week mijn lenzen ophalen. Oeps.

woensdag 29 juli 2015, 23:00
Liefde. Zoveel liefde voor Harry Potter. Het herlezen ervan is echt magisch. Yesss.

donderdag 30 juli 2015, 15:05
Puzzelen! Jaja, mijn moeder en ik hadden bij mijn oma de smaak te pakken gekregen, dus we gingen puzzelen. Erg leuk!

zondag 2 augustus 2015, 15:41
Mijn vader was 15 juli jarig, maar door vakanties vierde hij het pas 2 augustus. Ik maakte een cadeaupakket met zelfgemaakte bodyscrub, zelfgemaakte madelaines, sokken en een bakje met zout met rozemarijn erin en dan allemaal in een donkergrijs mandje. De niet zelfgemaakte dingen waren allemaal van HEMA, hihi. Gelukkig vond hij het heel leuk :)

Dat waren mijn twee weken! De komende weken (...deze week dus ook) staan in het teken van heel veel werken en vakantie met vrienden naar Drenthe! Ik heb er zo enorm veel zin in, niet normaal.

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten