Pagina's

zaterdag 19 september 2015

ROOM for thought september #1


Hoi iedereen,
SORRY. SORRY! Ik ben gewoon suuuuper laat en ugh SORRY. Anyway...
Vandaag weer de twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week op maandag (....lol) laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

Dit keer weer geen notificaties gemist, dus weer 14 foto's van mijn leven deze week!

maandag 31 augustus 2015, 16:36
Eerste week van de filmacademie! En dus: het treinleven is weer begonnen.

dinsdag 1 september 2015, 17:21
En zo ook het sardientje zijn in de metro.

woensdag 2 september 2015, 15:33
We mochten een scène van Lord of the Rings monteren! My school is awesome.

donderdag 3 september 2015, 17:10
Mijn foto's zijn heel saai. Ik zit van half 10 tot 5 op school en voor de rest werk ik en reis ik haha. Hier ging ik weer op naar huis.

vrijdag 4 september 2015, 17:05
Dit is het 'Pathé Plein' in de Filmacademie. Hier is de bioscoopzaal, en dichtbij zit de 'montage gang'.

zaterdag 5 september 2015, 18:06
Hoera, ik heb eindelijk mijn concertkaartjes in een lijst gedaan! Samen met mijn festivalbandjes, stuk ballon van het 30STM concert en gesigneerde Ed Sheeran boekje. Love.

zondag 6 september 2015, 14:40
Zaterdagnacht ging ik met een boel mensen uit en ze bleven bij mij slapen. Op zondag keken we Coraline, één van mijn favoriete films!

maandag 7 september 2015, 12:45
Back to class! Ik had Algemene Dramaturgie.

dinsdag 8 september 2015, 10:33
Ja, I know, hele interessante foto's. Deze week had ik 'introductie scenario', de hele week.

woensdag 9 september 2015, 20:36
Ik werkte na school, en dus zat ik pas na half 9 op de fiets naar huis.

donderdag 10 september 2015, 22:45
Donderdag ging ik uit eten met alle lichtingen Montage, heel gezellig! Daarom wachtte ik om kwart voor elf op mijn trein naar huis.

vrijdag 11 september 2015, 14:32
Vrijdag was chaotisch. Ik had met een klasgenootje in Den Bosch afgesproken, maar er was chaos rond Utrecht en uiteindelijk ging het niet meer door en was ik pas om 5 uur weer thuis. Enorm gedoe.

zaterdag 12 september 2015, 19:50
Cynthia was jarig en dus had ik een excuus om mijn mooie hakken weer eens aan te doen.

zondag 13 september 2015, 22:59
...ja ik was vergeten een foto te maken. Dus toen maakte ik deze, haha.

Dat waren mijn twee weken! De komende weken  staan in het teken van studeren, een feest en het Nederlands Film Festival.

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten