Pagina's

maandag 30 mei 2016

ROOM for thought mei #2

Hoi iedereen,
Vandaag weer de twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

Jongens, ik heb een volle ROOM for thought voor jullie dit keer! Veertien foto's, here we go!

maandag 16 mei 2016, 16:50
Ik bracht mijn Tweede Pinksterdag lerend door. Die vrijdag daarna had ik namelijk tentamens!

dinsdag 17 mei 2016, 21:39
Ik keek Orphan Black in bed, zo'n geweldige serie! Elke keer zo spannend, elke keer zo messed up, en elke keer ben ik weer opnieuw weggeblazen door Tatiana Maslany. Deze tumblr post legt mijn verwondering voor de actrice nog beter uit.

woensdag 18 mei 2016, 21:58
Ik keek How I Met Your Mother. Ondertussen ben ik al klaar met de serie, en ja, ook ik ben teleurgesteld door het einde. De laatste afleveringen waren zo gehaast en het einde had ik aan zien komen, maar ik vond het wel stom. Dus.

donderdag 19 mei 2016, 15:22
Er staat "Kleurcorrectie (grading)", maar we hadden les over Visual Effects. Ze doorliepen het hele proces van een film vanuit het oogpunt van de VFX, dus ook de grading. Super interessant!

vrijdag 20 mei 2016, 22:59
Mijn app flipte en bleef een zwart beeld, tot dat de foto al was gemaakt. Daarom heb ik dit mooie shot van de grond. Maar, ik was aan het chillen met Emma en Sanne, volgens mij.

zaterdag 21 mei 2016, 16:40
Editen! Ik was bezig met mijn vlog van Gent, die ondertussen ook al online staat (hier). Ga hem zeker kijken, ben er erg blij mee.

zondag 22 mei 2016, 20:11
Heel duidelijk, I know, maar ik keek Moonrise Kingdom (Wes Anderson, 2012) in mijn bed. Weer een filmlijst-film afgestreept!

maandag 23 mei 2016, 22:26
Voor het feest van Isa en mij kocht ik lampjes in de vorm van flamingo's! Nu hangen ze op mijn kamer. Ze zijn zo schattig! Ik heb ze gekocht bij Xenos en ze kosten €7,99 volgens mij.

dinsdag 24 mei 2016, 14:28
We krijgen eindelijk lessen in het montageprogramma Avid! De laatste paar weken van school zijn begonnen en we hebben nu alleen met de montage mensen klas. Het voelt al een beetje als het tweede jaar, heel apart. Maar wel leuk!

woensdag 25 mei 2016, 18:04
Na de lessen bleef ik op school voor een lezing van de Nederlandse Vereniging voor Cinema Editors over het gebruik van voice-overs in Nederlandse documentaires. Was heel interessant!

donderdag 26 mei 2016, 20:06
JAAAA HET PANIC CONCERT! Wat was dit weer geweldig. Echt, Panic! at the Disco is mijn meest favoriete band en het concert was echt liefde. LIEFDE.

vrijdag 27 mei 2016, 19:19
Ik wilde een foto maken dat ik uit eten was, maar precies toen ik de foto ging maken (en de app had geopend) kwam de serveerster langs. Dus... ja.

zaterdag 28 mei 2016, 13:39
Het was lekker weer en Sanne wilde foto's maken in het bos, dus Emma-Lee en ik speelde voor model. Dus hier is een foto van Sanne die een foto maakt van Emma die poseert voor een foto. Jup.

zondag 29 mei 2016, 16:56
Ik moest weer een boel filmlijst-films kijken en dus zette ik 2001: A Space Odyssey (Stanley Kubrick, 1968) op. Jup.

Dat waren mijn twee weken! De komende weken staan in het teken van nog meer monteren op Avid, een draaidag voor een filmpje voor bij een DVD (super ingewikkeld, I know), werken en uitgaan.

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten