Pagina's

zondag 3 juli 2016

ROOM for thought juni #2

Hoi iedereen,
Vandaag weer de twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

Jaaa, nog even op deze zondagavond post ik toch op tijd! Helaas met maar 11 foto's, maar goed. Let's go!

dinsdag 21 juni 2016, 09:46
Tijdens het ontbijt YT video's kijken is één van mijn favoriete bezigheden, haha. Hier keek ik een video van SprinkleofGlitter.

woensdag 22 juni 2016, 13:37
De zon scheen, wow! Dat hebben we niet veel gezien de afgelopen paar weken.

donderdag 23 juni 2016, 22:02
En toen ging het donderdag keihard regenen en onweren. Maar het was wel warm. Raar.

zaterdag 25 juni 2016, 22:51
Ik had proefdag bij een Mexicaans restaurant en ik was aangenomen! Hoera!

zondag 26 juni 2016, 19:18
Sjors en Anne waren aan het inpakken om op vakantie te gaan. Ik hielp en kreeg uitleg over hun appartementje, want ik mocht erop passen!

maandag 27 juni 2016, 22:42
En dus nodigde ik Démi uit om te eten, de GoT finale te kijken en nog even te blijven chillen. Na GoT keken we nog Misfits.

dinsdag 28 juni 2016, 22:33
Ik ging chillen op het balkon met wat muziek via de boxen bij de tv, en dus zette ik de iTunes Visualizer maar eens aan. Trippy, hahaha.

woensdag 29 juni 2016, 23:37
Wegens omstandigheden kwamen Sjors en Anne woensdagnacht thuis en mijn moeder en ik zouden ze opwachten, dus keken we Ocean's Thirteen terwijl we wachtten. Ik viel halverwege in slaap, haha.

donderdag 30 juni 2016, 23:39
Ik denk dat mijn boekenplanken met mijn lichtjes eronder het favoriete plekje is van mijn kamer. Dat is dan ook deels de reden dat het altijd de achtergrond is van mijn video's.

vrijdag 1 juli 2016, 13:59
Ik ging naar het Keep An Eye Filmfestival om (een deel van) de eindexamenfilms te kijken van Lichting 2016 van de filmacademie. Was erg leuk!

zondag 3 juli 2016, 14:21
De nieuwe solo plaat van Lianne La Havas, jaaaaaaa!

Dat waren mijn twee weken! De komende weken staan in het teken van KOPENHAGEN! En werken, en een GoT marathon (ja, we hebben het nog niet genoeg gezien, hahaha).

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten