Pagina's

woensdag 10 augustus 2016

ROOM for thought juli/augustus #1

Hoi iedereen,
Vandaag weer de twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

Omdat ik vorige week op vakantie was moest ik de ROOM for thought verschuiven naar deze week. Om dezelfde reden heb ik maar heel weinig foto's gemaakt vorige week (elke keer was het al na twaalf uur toen ik zag dat ik de notificatie had gehad...). Anyhoo, op naar de foto's van mijn leven de afgelopen weken!

maandag 18 juli 2016, 20:24
Spontaan ging ik samen met Sanne, Suzanne en Emma-Lee naar Finding Dory! Heb erg genoten van de film. Hij was een beetje voorspelbaar, maar genoeg nostalgie om dat te vergeven.

dinsdag 19 juli 2016, 17:59
Ik ging uit eten in Utrecht, dus stond ik voor de verandering weer eens op het station.

woensdag 20 juli 2016, 12:49
Water drinken is belangrijk, en soms vergeet ik het. Maar ik probeer zo veel mogelijk mijn filter fles te vullen en naast me te houden, zeker als ik zo'n hele dag achter mijn computer zit.

donderdag 21 juli 2016, 21:48
Je zult weer veel beeldschermen zien deze ROOM for thought, want die heb ik veel voor me. Zo keek ik bij Démi de film Ex Machina. Hele interessante en goede film, maar we begrepen niet zo goed wat nou die 'super zieke plottwist' was waar iedereen op het internet het over had.

vrijdag 22 juli 2016, 17:03
Door de rare overbelichting lijkt het net alsof Kelly hier kaal is, maar eigenlijk had ze gewoon haar. Ik keek weer Misfits, ook al heb ik alles al een keer gezien.

zaterdag 23 juli 2016, 16:45
Ik was opeens in een nostalgische bui en luisterde Eminem's album Curtain Call. Ja, dat is nostalgie voor mij. Mijn broer had deze CD en omdat hij hem luisterde, luisterde ik hem ook. Ook al was ik acht of zoiets, haha.

zondag 24 juli 2016, 23:57
Nog net op tijd! Ik fietste terug van Anneloes samen met Emma, waarna we volgens mij nog cocktails gingen drinken bij mij. Gezellige tijden.

dinsdag 26 juli 2016, 22:22
Ik ging uit eten bij La Cubanita en het was nog net warm genoeg om op het terras te zitten. Dus keken we uit over de Eem.

woensdag 27 juli 2016, 13:59
Speaking of La Cubanita, de vorige keer dat ik daar at hadden we een deal met vrijkaartjes voor Walibi, en die moesten we nog opmaken. Helaas kon de helft niet (moest op bepaalde dagen), maar gelukkig kon Victor nog mee. Samen met Emma en Suzanne waren we dus met zijn vieren. Jammer van de regen, alleen.

donderdag 28 juli 2016, 19:43
Kijk, nog een mooie collage met schermen! Emma en Suzanne kwamen bij mij eten en gin & tonics drinken. En toen gingen we ook maar Mario Kart spelen, want waarom ook niet.

vrijdag 29 juli 2016, 21:25
Heerlijk in bed films kijken, luv it. Ik keek eerst Fight Club (eindelijk), en daarna Drive. Toffe films!

zaterdag 30 juli 2016, 15:15
En ik keek weer Misfits. Origineel ben ik, hè?

dinsdag 2 augustus 2016, 20:13
Hier volgen de enige drie foto's die ik tijdens vakantie maakte, haha. Deze week bestond eigenlijk vooral uit spelletjes spelen, beetje lezen, beetje drinken; vooral veel chillen.

vrijdag 5 augustus 2016, 13:22
Ja, mooie foto. Ik las Deadpool op de bank.

zondag 7 augustus 2016, 18:45
Op zich is dit wel precies hoe de vakantie er grotendeels uitzag. Kaartspellen, biertje erbij, etc. Was gezellie!

Dat waren mijn twee weken! De komende weken staan in het teken van nog meer vakantie vieren, werken, een paar feestjes, de Efteling, etc.

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten