Pagina's

vrijdag 15 april 2011

Day 7; Je irritaties - 30 days challenge


Deze afbeelding heb ik verwijderd omdat ik de rechten niet in mijn bezit heb.

Gooossh, so annoying! Haha, nee, vandaag vertel ik mijn irritaties. Eigenlijk ga ik mijn dislikes gewoon uitleggen. Dus, klik maar op 'meer lezen' als je wilt weten waaraan ik me erger!

1. Regen/slecht weer
Ja, wie houdt er nou van slecht weer? Ik vind het in ieder geval zwaar irritant. Het is grijs, nat, bleh. Ik word er chagrijnig van en moe. Van mooi weer word ik blij!

2. Fietsen
Misschien vinden sommigen dit een beetje, nja, raar? Maar ik heb echt een hele slechte conditie, en wordt heel snel moe van fietsen. Vooral als de wind heel hard waait, of als het regent.... Meh.

3. Ruzie
Ruzie is zo vermoeiend! Ik snap dat het gebeurd, ik haat vooral ruzie tussen vriendinnen. Dat is echt niet leuk :c

4. Domme mensen
Vooral sociaal domme mensen vind ik zwaar irritant. Gewoon, hoe ze doen, dat ze niet nadenken... pfft. En mensen die denken dat mensen die ander zijn dan zij slechter zijn. Die zijn ook dom. Sorry hiervoor misschien, maar ik kan me soms echt ergeren daaraan. Ja....

5. Discriminatie/Homohaat
Stop the hating! Waarom zou je mensen discrimineren? Laat ze gewoon, geez. Daar erger ik me ook aan. Verdoe je tijd niet met haten, leef je eigen leven en stop caring about the rest.

6. Mensen die geen rekening houden met anderen.
Oftewel egoisten. Dude, kijk toch om je heen. Je bent niet alleen! Als mensen geen rekening houden met hoe anderen zich voelen of met anderen in het algemeen, dan erger ik me ook.

7. Onduidelijkheid/Onredelijkheid
Is het nou ja of nee? Als iemand niet duidelijk is heb ik ook altijd zoiets van... Ja wat wil je nou? En onredelijkheid vind ik ook zo irritant! Als je geen goede reden hebt waarom je iets niet zou willen doen of als je ergens niet heen wilt.... dan erger ik me ook. Soms kan ik het nog wel begrijpen, maar soms helemaal niet.

8. Pesten
Een beetje hetzelfde als bij discriminatie. Waarom verdoen mensen hun tijd door te pesten? Wat is er zo leuk aan? Serieus, gosh.

9. Erge spellingsfouten
Ik ben een beetje erg, maar bij sommige fouten denk ik echt... Sla jezelf. En ik maak ook foutjes hoor, maar echt... blegh.

10. Mensen die 'stoer doen'.
Alweer, sla jezelf. Je bent niet stoer hoor, je bent alleen stoer als je jezelf bent. Wees gewoon jezelf, man :).


Nou, dat was mij rant, mijn irritaties :) Misschien vond je het wel leuk.


xx,
Eva

2 opmerkingen:

  1. Hahah ik kan ook niet tegen spellingsfouten. Met de rest agree ik allemaal :)

    Suuzzz

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, leuk artikel!
    Ook een vrolijke blog!
    Zullen we elkaar volgen?
    Xje

    BeantwoordenVerwijderen