Pagina's

woensdag 13 april 2011

Day 6; Favorite cover van een liedje - 30 days challenge


Deze afbeelding heb ik verwijderd omdat ik de rechten niet in mijn bezit heb.

Oh, dit vond ik eigenlijk wel een moeilijke! Ik houd van veel de covers van Glee, maar ik heb toch een cover gekozen van YouTube. Klik je op 'meer lezen'? :D
Misschien kennen jullie hem wel. Sam Tsui. En als je hem niet kent, misschien ken je Christina Grimmie wel. En als je ze allebei niet kent, waarom niet? :D
Deze twee YouTube artiesten kunnen allebei ongelofelijk goed zingen, en zijn ook al zeer populair op YT. Samen hebben ze een cover gemaakt van Nelly's Just A Dream.



Heb je geluisterd? Awesome, toch? Ik vind deze cover zo leuk omdat hij heel anders is dan het origineel. Dat lied is ook wel tof, maar ze hebben de tekst genomen en het in een mooi, gevoelig liedje omgetoverd. Super vet!
Sowieso houd ik van Christina's stem, en Sam Tsui is ook super goed. Dit lied hebben ze trouwens samen gemaakt met Kurt Hugo Schneider, hij speelt de piano en de drum.

Meer heb ik er niet over te vertellen, neem zeker een kijkje op Sam & Kurt's kanaal en op die van Christina.

xx,
Eva

R.I.P. Christina Grimmie.

1 opmerking:

  1. Awesome cover! I love de Glee covers ofcourse en alle covers van Adam Lambert :)


    Ooievaar

    Suuuuzzzz

    BeantwoordenVerwijderen