Pagina's

vrijdag 8 april 2011

Nieuwe nagellakjes! (Shoplog)


Woensdag ging ik na school even met Annika, Emma-Lee en Anneloes langs het Kruidvat om te kijken of er al producten van de nieuwe collectie van Catrice en Essence waren en om gewoon even te kijken. Helaas waren die er nog niet, maar er was wel nog steeds stapelkorting en ook korting op de lippenstiften en op de nagellakjes! Ik kwam er helaas achter dat het ging om bepaalde nagellakjes, en niet om die van mij. Maar alsnog, wel stapelkorting! Klik verder voor een shitload foto's en swatches!


Ik heb uiteindelijk van Catrice 5 nagellakjes gekocht en 1 lipstick. Bij het Kruidvat op winkelcentrum Vathorst (Amersfoort) waren er nog maar 2 lipsticks over, allebei dezelfde kleur. Ik had Spicy Coral ook nog wel gewild, maar oké.
Sorry voor de soms slordige foto's of slordige swatches. Ik moet nog oefenen :).

Hier de vijf nagellakjes! Van links naar rechts: Plum Play With Me, Sold Out For Ever, Just Married, Let's Mauve On, Hip Queens Wear Blue Jeans

120 Plum Play With Me
Zoals je kan zien lijkt de kleur op de foto van het flesje heel anders dan op de nagels, de echte kleur is toch wel die op de nagels. Ik vind donkerpaars een hele mooie kleur voor mij, het past echt goed bij me :D Ik ben dus ook heel blij met dit lakje. Hij dekte in 2 laagjes.

240 Sold Out For Ever


Sold Out For Ever is in real life veel minder blauw, het is een hele mooie mint kleur. Past heel goed bij de lente! Jammer dat hij slecht dekt! Volgens mij heb ik hier 2 laagjes op, maar een derdere zou hem nog mooier maken.

210 Just Married


Nog een sheer lakje. Maar wel een hele mooie kleur! Lief baby-roze, dat vind ik hem. Met een hele lichte shimmer. Hier heb ik 2 laagjes op, maar je ziet nog een beetje mijn nagel erdoorheen, dus een derdere zou beter zijn.

140 Let's Mauve On!


Het laatste sheer lakje. Een mooie lila-roze achtige kleur. Op de foto's is hij heel roze, maar in het echt is ie iets paarser. De onderste foto is met flits gemaakt, zodat je de shimmer beter ziet.  Hier heb ik ook twee laagjes op, maar zoals hiervoor ook al gezegd: 3 laagjes is mooier!

350 Hip Queens Wear Blue Jeans


Dit is mijn favoriet! Een hele mooie, donkerblauwe kleur! Op de onderste foto had ik hem heel dichtbij het raam gehouden, dus dat is de kleur in het zonlicht. Maar als ik nu naar mijn nagels kijk zie ik toch de kleur van de tweede foto. Hier heb ik maar 1 laagje op, maar dat is vaak zo met donkere nagellak.

Lippenstift in 150 Rosé Glaze




Wat een goed gepigmenteerde lippenstift zeg! Ik vind het een best mooie kleur, misschien een beetje standaard, maar ook wel mooi. De lippenstift zelf is lekker romig en voelt wel alsof hij je lippen verzacht. Ik had al Gentle Beige (een mooie nude lippenstift) van Catrice en die vond ik ook erg fijn.

Ik ben heel blij met mijn aankoopjes!

xx
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten