Pagina's

dinsdag 12 juli 2011

Sleek i-Divine palette in Acid

En dan het tweede Sleek palette wat ik had besteld! Het Sleek palette in Acid. Een palette met een heleboel felle kleuren, leuk! Ik houd wel van felle kleuren, vooral in de zomer. M'n moeder vindt het wat minder, maar dat maakt niet uit. Kijk snel verder voor een review, swatches, (buiten)foto's en een look!

Trouwens, ik dat lettertype waarin Acid is geschreven op het eerste plaatje, is ook serieus het lettertype waarin Acid is geschreven op de verpakking! En ik vond het gewoon bij picnik.com! Awesomeeeeeee!
Dit palette kwam, in tegenstelling tot The Original palette, in een plastic, doorschijnend hoesje/doosje. Ook op de achterkant van dit hoesje/doosje staat de naam van het palette, en je kan hier ook meteen de naam die op de achterkant van het palette zelf staat zien. Het palette zelf ziet er precies hetzelfde uit als alle andere Sleek palettes.

En dan de kleuren! Het palette bevat 4 neon-kleuren, een gele, een oranje, een roze en een groene. Daarnaast bevat het nog 3 shimmer-kleuren een 5 matte kleuren. Wat ik fijn vind, is dat ze er een zwarte en een witte oogschaduw bij hebben gedaan. Zo kan je de neon-kleuren goed combineren. Ook de rest van de kleuren vind ik erg leuk, en je kan hier makkelijk een wat rustigere look mee maken, zonder de neon-kleuren te gebruiken!

Zoals je ziet is de witte, matte kleur niet zo heel goed gepigmenteerd. Dat vind ik wel wat jammer, want het is moeilijk om een goede witte, matte kleur te vinden. De rest van de kleuren zijn wel heel goed gepigmenteerd! De twee blauwe kleuren hebben allebei een shimmer in zich, zoals je wel kan zien!

Ook de zwarte kleur is niet super super gepigmenteerd, wat ik ook heel jammer vind. De rest van de kleuren wel, gelukkig. Hier zie je ook de laatste shimmery-kleur, de zilveren. Tja, wat valt er nog meer over te zeggen?

Omdat dit palette toch wel om de felle kleuren gaat, heb ik daarmee een look gemaakt, kijk maar:
Zoals je kan zien heb ik de gele kleur in de binnenste ooghoek aangebracht, in het midden de oranje en in de 'outer v' de roze. Die heb ik met de witte oogschaduw naar boven geblend, tot aan het wenkbrauwbot. Onder mijn oog hebben ik de groene en de lichtblauwe kleur aangebracht. De witte kleur heb ik ook nog in de binnenste binnenste ooghoek aangebracht. Wat zwart oogpotlood (Urban Decay 24/7 Glide-On Eye Pencil in Zero) op mijn waterlijn en wat mascara (Etos Sensitive Mascara) en klaaaaar!

Ik ben heel blij met dit palette, echt een goede aanvulling op m'n stash. Ik had geen echte, echt felle kleuren die goed gepigmenteerd waren, en nu wel!

Het palette is te koop op verschillende plekken met verschillende prijzen. Bij de webshop Enchantra (klik hier voor het precieze product) kost hij €7,25. Daar heb ik hem dan ook gekocht.


xx,
Eva

2 opmerkingen:

  1. Wat een supermooie kleuren en look, wel wat heftig, maar dat mag ook wel eens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Maccia Dankje haha. Ja vind ik ook! :D

    BeantwoordenVerwijderen