Pagina's

dinsdag 30 april 2013

LOTD: Soft Pinks


Hallo iedereen,

Vandaag mijn eerste Look Of The Day! Deze look droeg ik gisteren. Ik hoop dat de foto's een beetje oké zijn, want ik heb alles met mijn iPhone gemaakt. Daarom is de kwaliteit niet geweldig en kan je ook niet alles even goed zien. Toch wilde ik hem posten, omdat het een hele fijne en rustige look is voor overdag (tenzij je niet zo graag eyeliner draagt) die ik zelf voor het eerst probeerde! Lees verder voor foto's en de gebruikte producten.

Oké, dus ik ben nog niet zo goed in het fotograferen van looks, en al helemaal niet natuurlijke looks. De kleuren komen niet heel erg goed over, maar toch wil ik het posten.


Dit zijn alle producten die ik heb gebruikt bij elkaar! Het lijkt veel, maar ik heb van alles echt maar een klein beetje gebruikt. Ik heb heus niet alle drie de paletten helemaal gebruikt, haha. Oh, en sorry voor de rommel aan de zijkanten van de foto...

Laten we beginnen met de ogen!

De look is echt heel simpel, maar er zitten toch wel een aantal kleuren in. De kleuren lijken eigenlijk vooral heel erg op elkaar.

Eerst de oogschaduws. Voor mijn ogen pakte ik mijn twee Urban Decay Book Of Shadows er maar weer even bij. Ik heb Volume III en Volume IV. Deze paletten zijn limited edition, dus niet meer te koop, maar wel weet ik dat UD sommige kleurtjes ook verkoopt als mono's. UD kan je kopen bij Sephora (nog tot 1 juni, want dan is Sephora weg uit Nederland :c).

Uit mijn Book Of Shadows Volume IV heb ik vier kleurtjes gebruikt: Sin, Bust, Missionary en Skimp. Sin is de kleur die ik het meest heb gebruikt, die zit namelijk over het hele bewegende ooglid, en ook een beetje onder mijn oog. Missionary heb ik eigenlijk alleen een klein mini beetje in de crease/arcadeboog gebruikt. Bust zit een beetje in de outer v, dus de buitenste ooghoek, en Skimp zit op mijn wenkbrauwbot.

Van mijn BOS Volume III heb ik twee kleurtjes gebruikt: Bordello en Snatch. Snatch zit in mijn binnenste ooghoek en ook een beetje onder mijn oog (ook aan de binnenkant..). Bordello zit vooral in mijn crease/arcadeboog.

Verder heb ik onder mijn oogschaduw Urban Decay Primer Potion. Dit is een mini die bij het BOS Volume IV zat. Ik vind Primer Potion de fijnste oogschaduwbasis, ik heb het gevoel dat mijn Too Faced Shadow Insurance niet helemaal (meer) werkt (of komt dat omdat hij al bijna 2 jaar oud is?). Daaroverheen zit de NYX Jumbo Eyepencil in Milk, zodat de lichte roze kleuren wel tot hun recht zouden komen. Als eyeliner heb ik de Catrice gelliner gebruikt, simpelweg omdat ik hem heel erg fijn vind werken. Het kwastje wat ik erbij gebruik is ook van Catrice, en ik gebruik dan alleen de 'bovenste' kant. En dan nog een wimperkruller van de Hema (geen idee of het werkt, maar goed) en een mascara van Etos, de Xtra Lash Volume Mascara Waterproof. Deze mascara vind ik trouwens echt super fijn!

Op naar het gezicht!

Sorry voor de ongelofelijk onduidelijke foto, haha. Ik draag vrijwel nooit foundation, echt alleen voor speciale gelegenheden, dus ook gisteren droeg ik geen foundation. Wel een beetje concealer, wat blush, bronzer en een highlighter.

Huh, een oogschaduw pallet bij de gezicht producten?? Ja, ik gebruik Like A Virgin van Too Faced (van hun Naked Eye pallet) als contour/bronzer kleur. Hij is niet te donker voor mijn gezicht en ook zeker niet te oranje. Ik gebruik hem maar heel lichtjes hoor, maar toch maakt het wel wat verschil.
De blush die ik gebruikte is van Catrice, het is de Defining Duo Blush in 010 Raspberry Ice Cream (niet meer verkrijgbaar, ze hebben hun blushes vernieuwd geloof ik). Ik heb alleen het matte gedeelte gebruikt. Dan mijn concealer, ook van Catrice, is het Allround Concealer pallet. Mijn eigen kleur is eigenlijk op, dus ik meng de lichte en de donkere door elkaar om toch de goede kleur te maken. Ik heb de concealer onder mijn ogen gebruikt en op wat onzuiverheden. Om het af te poederen de Skin Finish Compact Powder (ook van Catrice) in 010 transparent.
Als highlighter heb ik trouwens de oogschaduw Sin gebruikt uit het UD BOS Volume IV.

Lippen! Ik had volgens mij een foto gemaakt van mijn lippen, maar misschien dat ik hem per ongeluk heb verwijderd.

Ik had een bepaalde soort lipkleur in gedachten bij deze look, maar helaas had ik die niet. Ik graaide een beetje in mijn stash en vond deze bruine lipstick van Etos, de Longlasting lipstick in nr. 900 of 006, ik weet het niet zo goed, haha. Ik heb deze ooit gekocht voor de ET videoclip en daarna nooit meer gebruikt. Omdat hij alleen echt veel te bruin is, heb ik erover de Sleek Pout Polish in 942 Powder Pink aangebracht. Zo was het wel een goede kleur. De kleur komt trouwens echt totaal niet over op de foto's, maar goed. Het was ook heel subtiel.

Nog wat full-face foto's...


Dat was de LOTD! Hopelijk vonden jullie het enigszins interessant om te zien/lezen.

Wat voor make-up dragen jullie op een doorgaande dag?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten