Pagina's

maandag 1 april 2013

Time to ramble... again.

Keihard bikkelen voor (alweer) een maatschappijleer PO

Hallo iedereen,
Het is tweede paasdag en 1 april. En ik dacht: laat ik maar weer eens gaan bloggen! Dus klik verder als je wilt lezen over mijn leven en gedachten.

Met school gaat het op dit moment (in mijn hoofd) wel rustig, maar dit zal snel wel veranderen. Ik zou eigenlijk nu enorm moeten stressen, want naast mijn gewoonlijke vele deadlines zit er ook een SE-week met 9 (!!!!) SE's aan te komen. Ik heb voor elk vak (behalve gym en theater, hoewel kunst algemeen eigenlijk voor theater is, en het literatuur SE is verplaatst) een SE: maatschappijleer, geschiedenis, economie, wiskunde, aardrijkskunde, Engels (een mondeling!), Frans, kunst algemeen en Nederlands. En dan zijn er 5 daarvan ook nog eens vrij pittig. En dan ben ik nog niet eens begonnen met leren... shit.

Zelfs in de auto naar mijn opa&oma op 1e paasdag nog boekverslagen maken. Om er dan achter te komen dat ik nog een extra dag heb... ach ja, heb ik toch al een groot deel gedaan.

Oké, laat ik mezelf maar niet te veel opfokken, dat heeft helemaal geen zin. Leuker nieuws is dat ik de vrijdag voor de SE-week (19 april) naar P!nk in de Ziggo Dome ga! YAAAAAAAAAAY! P!nk is eigenlijk al heel lang (één van) mijn favoriete zangeres(sen). Ik heb haar al een keer live gezien, op Pinkpop 2010, maar dat was alleen op een festival. En daar maakte ze al een enorme show van, dus hoe zal haar eigen concert dan wel niet zijn? Ik ga samen met 3 vriendinnen en ik heb er in ieder geval enorm veel zin in.

Nog iets waar ik heel veel zin in heb: mijn verjaardag! Oké, hij is pas over iets minder dan 6 weken (10 mei), maar dat vind ik al heel snel. Ik weet niet wat ik met verjaardagen heb, maar ik houd ervan. Ik houd wel van veel cadeaus krijgen in het zonnetje staan. En over het zonnetje gesproken, hopelijk is het dan warm! De zon schijnt nu wel, maar het is heel misleidend. Het is namelijk nog steeds ongelofelijk koud. Zei ik een paar maanden geleden dat ik wel van de herfst en winter houd, wil ik nu het liefst dat het lente wordt. Het is ook wel leuk, alleen niet zo lang!

Maar goed, dat was mijn update voor vandaag. De komende periode tot de meivakantie zal wel druk zijn, met de SE-week. Verwacht daarom ook niet te veel blogposts.

En hoe is het met jullie? Hoe vinden jullie trouwens de Instagram-foto's tussendoor? Beter dan zo'n foto-loze post?

xxx,
Eva

3 opmerkingen:

  1. Super schattig die foto's er doorheen! :)
    We willen wel (live-) verslag van het P!nk concert, sowieso dat ze er een enorme show van maakt. Foto's en -hopelijk- een filmpje?

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hmm, dat is wel een goed idee, een filmverslagje :D

      Verwijderen
  2. Aah wat gaaf dat je naar P!nk gaat! Mijn SE-week zit er weer op, ik had ook heel veel SE's :( Succes!

    BeantwoordenVerwijderen