Pagina's

woensdag 17 april 2013

MINI UPDATE IETS

Hallo iedereen,

Ik wil even heel snel een klein mini-update'je maken.
Ik zit nu middenin mijn leerproces voor mijn 8 SE's. Ik stress hem hard. Aan de ene kant wil ik ze gewoon nu doen, want ik heb eigenlijk echt totaaaal geen zin meer in leren. Maar aan de andere kant ben ik nog niet goed genoeg voorbereid dus wil ik ze nog niet hebben. Beetje tegenstrijdig. Volgende week vrijdag ben ik klaar en heb ik twee weken vakantie, waarin ik hoop weer een beetje meer te gaan bloggen.

Maar goed, het lichtpuntje is het P!nk concert a.s. vrijdag! Vien had gecomment of ik een vlog/filmpje van het concert wilde maken en posten. Dat vind ik een enorm leuk idee, dus dat ga ik dan ook doen! Ik heb alleen geen tijd om hem te editen meteen, dus die komt dan ook pas in de vakantie (dus over ongeveer 1,5 à 2 weken). Maar dat je dat kan verwachten.

Ik heb verder nog wel wat meer ideeën voor blogposts, maar die komen ook nog allemaal wel!

Au revoir! (ik werk nu al een week lang alleen maar aan Frans en het komt mijn neus uit, maar toch zeg ik het)

xx,
Eva

3 opmerkingen:

  1. Bon chance mit deine SE's :)

    Ik ben ook goed bezig met Duits leren... Ongeveer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. P!nk filmpje komt eraan? Daarvoor hebben wij geen haast, nog even doorzetten en dan twee weken leuke dingen doen.
    Je kunt het, zet 'm op! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel heel heeel veel succes meid! Even doorzetten! xxx

    BeantwoordenVerwijderen