Pagina's

zondag 19 januari 2014

ROOM for thought januari #2

Hoi iedereen,
Vandaag weer de twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week op zondag laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

Deze twee weken heb ik wél 14 foto's kunnen maken, dus vandaag een volle ROOM for thought.
maandag 6 januari 2014, 16:55
Deze maandag begon de SE-week! Ik had die dag al Engels gemaakt en hier was ik aan het leren voor Aardrijkskunde… tenminste, ik probeerde het. Ging niet heel soepel.

dinsdag 7 januari 2014, 19:21
Fooood! We aten speklapjes met aardappeltjes uit de oven en een hele simpele salade. Simpel, maar heerlijk.

woendag 8 januari 2014, 12:05
Woensdag had ik twee SE's, eerst Nederlands om 9 uur en dan Wiskunde om tien over twee. Ertussen hadden we bijna 4 uur niks, dus ging de hele klas naar een vrij beeldend lokaal om Wiskunde te doen. Ik heb uiteindelijk een 9,2 (!!!!!) gehaald dus het heeft wel nog even geholpen, haha.

donderdag 9 januari 2014, 20:42
Donderdagavond is Wie Is De Mol? avond!

vrijdag 10 januari 2014, 16:02
Ik ben echt helemaal verliefd op mijn nieuwe bordeaux rode Vans.

zaterdag 11 januari 2014, 20:50
Het was weer eens tijd voor een toelatingsdagje, dus zaterdag zat ik lang bij Anne-Rixt thuis. Mijn broer haalde me hier tien minuten later op, hij zou eigenlijk om half 9 komen maar hij lag te slapen… haha!

zondag 12 januari 2014, 15:12
En natuurlijk moest ik zondag werken. Ze hadden een 2 voor €1 deal bij de Etos op allemaal candy en ik had zin om het te kopen… dus dat deed ik!

maandag 13 januari 2014, 14:16
En zo at ik maandag op school een KitKat.

dinsdag 14 januari 2014, 20:20
Ik weet niet of jullie het kunnen lezen, maar ik keek 'De School', een nieuwe tv-serie van BNN waar een middelbare school wordt gevolgd (met overal camera's enzo). Ik werd een beetje geshockeerd van wat ik zag, en blijkbaar gaat het op veel scholen in Nederland zo. Door deze serie merk ik hoe erg ik bof met het onderwijs wat ik de afgelopen 5,5 jaar heb gehad en nu nog heb. Go Vathorstcollege! Oh, en de tweede aflevering vond ik minder erg ofzo, maar kijk vooral de eerste aflevering terug.

woensdag 15 januari 2014, 09:15
Ik probeerde mijn haar te fotograferen en ik faalde.

donderdag 16 januari 2014, 14:34
Volgende week vrijdag moet het profielwerkstuk ingeleverd worden, dus dat deed ik dan ook de hele donderdag. En Kimberley steekt haar duim op.

vrijdag 17 januari 2014, 17:25
Ja, PWS. Ik voel me wel altijd een onderzoeker als ik zo naar al mijn grafiekjes en tabellen kijk, haha.

zaterdag 18 januari 2014, 11:01
Wow, Anne-Rixt zit gewoon twee keer in deze ROOM for thought! Gisteren was de eerste open dag van de Nederlandse Filmacademie en daar ging ik natuurlijk heen met Rixie (zo noem ik haar altijd). Hier zitten we in de trein. Was trouwens super leuk!

zondag 19 januari 2014, 17:20
Surprise, surprise! Ik moest werken! Op de fiets naar huissss.

De aankomende twee weken staan natuurlijk in het teken van school, met een paar dingetjes tussendoor. Morgen ga ik naar Maroon 5, heel leuk! Vrijdag moet PWS dus ingeleverd worden, maar hopelijk kunnen we dit donderdag al doen. We zullen zien!

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten