Pagina's

dinsdag 2 december 2014

All I Want For Christmas Is...


Hoi iedereen,
Het is DECEMBER! BIJNA KERST! YAY! Vandaag ga ik jullie laten zien wat er op mijn verlanglijstje voor Kerst staat. Ik houd eigenlijk door heel het jaar door een verlanglijstje bij. Als ik dan iets bedenk voor op het verlanglijstje, schrijf ik het er meteen op. Zo kom ik nooit zonder ideeën te zitten! Ik ga jullie niet heel het lijstje laten zien, maar de highlights ervan. Zelf vind ik het ook altijd leuk om bij andere mensen te zien wat zij op hun wishlist hebben staan, je kan er altijd ideeën uit halen. Lees snel verder voor mijn christmas wishlist...



Het zijn niet enorm veel dingen, maar toch een paar. Ik zal ze één voor één toelichten.

  1. Vans! Vans zijn altijd goed. Ik denk dat ik nooit genoeg krijg van Vans, haha. Met een printje of gewoon grijs, maakt niet uit. VANS!
  2. Ik wil heel graag een krultang. Ik heb mijn haar volgens mij drie keer gekruld met krultangen van vriendinnen en het was elke keer heel mooi, dus ik wil het vaker kunnen doen! Ook al zijn het maar een paar krullen her en der, ik wil het graag kunnen doen. Het plaatje is trouwens van de Remington Pearl Wand, maar op zich maakt het me niet uit wat voor een krultang ik heb. Ik heb daar echt geen verstand van, haha.
  3. Nu ik zo veel in de trein zit, lees ik ook heel veel. Maar, boeken zijn soms erg zwaar, dus moet ik goed kiezen welke boeken ik kan lezen. Dat is jammer, dus daarom wil ik een e-reader! Ik heb het heel verzet (want kom op, lezen in een echt boek is toch echt fijner), maar het is wel echt ideaal. Dus.
  4. Iets wat iedereen van mij moet weten is dat ik het heel leuk vind om cadeaukaarten te krijgen. Ik bedoel, gratis shoppen!!!! I repeat: GRATIS. SHOPPEN. Voorbeelden van cadeaukaarten die ik leuk vind: Forever21, H&M, Hema, Ikea, boekenbonnen, Dille & Kamille, the list goes on and on
  5. Als laatste: spelletjes! En dan met name Valse Motten en Scotland Yard. Ik heb geen zin om de spellen uit te leggen, maar ze zijn erg leuk en het lijkt me awesome als ik ze zelf kon spelen haha. Dus. YAY!
Nou, dat was mijn verlanglijstje voor Kerst! Het is niet enorm veel, maar toch een aantal leuke dingetjes. 

Wat staat er op jullie christmas wishlist?

xxx,

Eva

1 opmerking:

  1. VET HANDIG VOOR SINTERKERST DANKUWEL OLIJFJE XOXOX SISISISISISI

    BeantwoordenVerwijderen