Pagina's

zondag 7 december 2014

ROOM for thought november/december #1


Hoi iedereen,
Vandaag weer de twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week op zondag laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

Deze twee weken miste ik een notificatie, dus helaas heb ik maar 13 foto's voor jullie vandaag.
maandag 24 november 2014, 13:03
Aangezien ik de dag ervoor naar de Efteling was gegaan, maakte ik op maandag de ROOM for thought. Ik maak mijn collages altijd op pixlr.com/express.

dinsdag 25 november 2014, 16:41
Ik had zelf geen motivatie voor schoolwerk, dus had ik mijn moeder beloofd haar te helpen met het nakijken van toetsen (ze is docent). Ik wilde er echter wel wat voor terug, en ze bakte gewoon een appeltaart! Wut, wut! We hebben er echt nog een week van genoten, aangezien we maar met z'n tweeën zijn.

woensdag 26 november 2014, 10:12
Ik had hoorcollege! Hier kijken we de douche-scène uit Psycho van Hitchcock. Jaja.

donderdag 27 november 2014, 14:58
Donderdag had ik weer montagecursus en we rondden ons non-fictie projectje af. Ik was blij, want ik werd ondertussen gek van het materiaal.

vrijdag 28 november 2014, 18:27
Onze kitten Amy ligt het liefst zo dicht mogelijk bij je. Hier lag ze dus half op mijn gezicht haha. En spinnen dat ze doet! Heel lief, hihi.

zondag 30 november 2014, 14:33
Zaterdag kwam ik er dus pas na twaalven achter dat ik mijn notificatie had gekregen, dus die miste ik. Ik kan me eigenlijk niet zo goed herinneren wat ik zondag deed... maar dit is wat ik at voor lunch! Knäckebröd met rosbief en mosterd, kaas met mosterd-dille saus en pain d'Ardenne. Yum!

maandag 1 december 2014, 18:00
In de trein terug naar huis! Het was zoals gewoonlijk druk en ik zat op een vierzits. Feest. (btw: OMG DECEMBER!) Oh, en ik heb een nieuwe broek! Yay!
dinsdag 2 december 2014, 19:34
Een suuuuuper onduidelijke foto, maar ik keek University Challenge terug met mijn moeder. 

woensdag 3 december 2014, 13:55
Ik ging voor een tutorgesprek naar Amsterdam en ik zat in een heerlijk rustige trein. Toch chill, buiten de spits om reizen.

donderdag 4 december 2014, 19:42
Deze foto had ik ook op mijn instagram gepost, maar het is koud en dus weer onesie time! :D

vrijdag 5 december 2014, 18:15
Mijn moeder en ik gingen om 5 uur nog naar de IKEA voor een kerstboom (jaja!) en ik kocht er ook meteen leuke lampjes met sneeuwvlokjes opzetdingetjes erbij. So pretty!

zaterdag 6 december 2014, 10:30
Ik sliep lekker uit en Lemon lag bij me. Lieve poes. 

zondag 7 december 2014, 13:19
Jaja, vandaag is de eerste dag dit jaar dat ik Kerstmuziek heb geluisterd! Ik word er helemaal vrolijk van, haha. Ik heb zo enorm veel zin in Kerst, echt, omg.

Dat waren mijn twee weken! De aankomende weken staan in het teken van de laatste twee weken van het blok, oftewel: essay schrijven, leren en dan tentamens maken. Ik kijk zo erg uit naar de Kerstvakantie!!

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten