Pagina's

woensdag 28 oktober 2015

ROOM for thought oktober #2


Hoi iedereen,
Vandaag weer de twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week op maandag (...hehe) laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

Ik heb geen een enkele notificatie gemist dit keer, dus weer 14 foto's in deze RFT!

maandag 12 oktober 2015, 22:33
Bijna vergeten foto te maken, maar hier is mijn beer. Canterbeary. Omdat ik hem in Canterbury heb gekocht, haha.

dinsdag 13 oktober 2015, 14:06
Photoshop lessen! En we maakten geweldige fruitkunstwerken.

woensdag 14 oktober 2015, 23:57
Met nog drie minuten te gaan maakte ik deze artistieke lichtfoto.

donderdag 15 oktober 2015, 19:38
Ik weet niet meer zo goed waarom ik hier zo laat pas was, maar ik ging naar huis! OH JA! Donderdag middag borrel! :)

vrijdag 16 oktober 2015, 12:03
We moesten filmposters namaken, en ik ben bezig met de filmposter van Chicago. Die heeft een grote neonletter C op de achtergrond, die ik helemaal zelf moet namaken. Ik maakte een foto van een rode lamp die in de camera scheen, en de rest maakte ik in Photoshop. Hier is hij nog niet af, trouwens.

zaterdag 17 oktober 2015, 12:16
MOVING DAY! Ja. Meer heb ik er niet over te zeggen, haha.

zondag 18 oktober 2015, 14:30
Fietsen door Amsterdam! Nog nooit gedaan, maar was heel chill.

maandag 19 oktober 2015, 18:09
Wow, bijna precies dezelfde foto! Dit keer fietste ik in Amersfoort, op weg naar werk! Also, HERFSTVAKANTIE.

dinsdag 20 oktober 2015, 17:05
Deze pizza... is... ENORM. Het was de avond van het Fall Out Boy concert en Sanne kreeg het geniale idee om een 40 centimeter diameter pizza te halen voor in de rij. Hij was echt enorm. Gelukkig waren er genoeg mensen in de rij die ook wel pizza wilde, haha.

woensdag 21 oktober 2015, 23:30
Ja... was het weer vergeten. Maar ik was bij de Hunkemöller geweest! Het was de laatste dag van de 3e bh gratis/2e bh 50% korting actie, dus daar nam ik even goed gebruik van.

donderdag 22 oktober 2015, 19:04
Ik had de hele dag aan mijn kostuum voor de twee komende Halloween foto's gewerkt en 's middags ging ik weer werken!

vrijdag 23 oktober 2015, 20:36
Een kleine preview naar mijn Halloween outfit! Deze post zou dus eigenlijk maandag online komen, en morgen (donderdag 29 oktober) heb ik nog een Halloween feest en ik wilde mijn outfit nog niet laten zien. Dus. Dit is de preview.

zaterdag 24 oktober 2015, 17:43
Zaterdag gaf ik zelf samen met Anneloes een Halloweenfeest, en dit was een deel van de decoratie. Vleermuizen! Het feest was trouwens suuuuper leuk, echt top! Bijna iedereen had echt zijn/haar best gedaan op hun outfit en het was gewoon een geslaagde avond/nacht.

zondag 25 oktober 2015, 14:42
Echter, een goed feest zorgde ook wel voor een brakke volgende dag, dus ik keek lekker YT video's terwijl ik op de bank lag. Chill.

Dat waren mijn twee weken! De komende weken staan in het teken van eerste echte week op mezelf, nog een Halloweenfeest, en introductie Production Design en IMVFX (jaja). Oh, en mijn broer is jarig volgende week!

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten