Pagina's

maandag 12 oktober 2015

ROOM for thought oktober #1 - 2 JAAR RFT!


Hoi iedereen,
Jongens, het is weer een hele speciale editie van ROOM for thought, het bestaat namelijk twee jaar! Mijn allereerste RFT was ook een 'oktober #1', dus vandaag is het de tweejarige verjaardag van deze persoonlijke rubriek. Hiep hiep, hoera!

ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week op maandag laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

Er ging iets mis met mijn app deze week (hij wilde niet openen en toen stuurde hij een paar dagen geen notificaties), waardoor ik drie dagen heb gemist. Daarom een wel heel magere editie vandaag met maar 11 foto's. Ach ja, kan gebeuren.

maandag 28 september 2015, 21:00
Op de fiets terug naar huis na werk. Een beetje mislukte foto, maar goed.

dinsdag 29 september 2015, 23:06
Het NFF was nog niet afgelopen! Hier had ik net Schneider vs. Bax gezien, van Alex van Warmerdam. Hele grappige/goede/rare film! Aanrader.

woensdag 30 september 2015, 21:21
Ik ben bezig met White Collar opnieuw kijken en ik houd ervan. Echt één van mijn favoriete series!

donderdag 1 oktober 2015, 17:00
Die avond ging ik kijken bij een kamer dus ik bleef bij mijn vader eten en slapen. Ik heb trouwens de kamer gekregen, zoals jullie konden lezen in mijn post van afgelopen zaterdag (hier).

vrijdag 2 oktober 2015, 21:22
'We' hielden een filmavond bij Anneloes en we keken Inside Out. Op haar plafond. Ook al had ik hem al gezien haha.

zaterdag 3 oktober 2015, 16:50
Ik moet in het kader van NFF een essay schrijven, dus dat deed ik. Jup.

zondag 4 oktober 2015, 13:38
Het lukte niet helemaal met concentreren op zaterdag, dus ik maakte de volgende dag mijn essay af in de bieb.

maandag 5 oktober 2015, 15:26
Er staat op de academie een tafelvoetbal-tafel in de kantine en die wordt volop gebruikt. Hele serieuze wedstrijden worden er gespeeld. Heel serieus.

dinsdag 6 oktober 2015, 21:00
In het kader van personages (op gebied van scenario en production design) hadden we een opdracht gekregen om iets op marktplaats uit te zoeken, dan naar de verkoper toe te gaan en dat persoon te fotograferen in zijn of haar omgeving. Céleste en ik vonden iemand die een heleboel (as in, 120) 'gekke' theepotten had en we mochten er allebei één meenemen (!). Ik koos deze geweldige theepot in de vorm van een huis. LEUK TOCH?

zaterdag 10 oktober 2015, 16:17
Zoals je kan zien heb ik hier een paar dagen overgeslagen. Hier ging het dus mis met de app, en ik kwam er gisteren pas achter dat ik al een paar dagen geen notificatie had gekregen. Helaas heb ik dus geen foto's van woensdag, donderdag en vrijdag.
Anyway, de sleutel van mijn kamer!! YAY!

zondag 11 oktober 2015, 12:00
Ik moest gisteren werken van 1 tot 5, en ondertussen (hij was dus bezig terwijl ik weg was) maakte ik een back-up van mijn computer. Dan kon ik tenminste de nieuwe versie van OSX installeren.

Dat waren mijn twee weken! De komende weken staan in het teken van verhuizen en herfstvakantie, met onder andere het Fall Out Boy concert en een Halloween feest! Heb er zin innnn.

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten